VW – Kosmocar: «Η ηλεκτροκίνηση έρχεται γρήγορα…»

Είναι ένα από τα νεότερα ανώτατα στελέχη στην αγορά του αυτοκινήτου. Ανέλαβε πριν από τριάμισι χρόνια την εμπορική διεύθυνση της VW – Kosmocar. Πολλοί θεώρησαν τολμηρή την απόφαση της διοίκησης να εμπιστευθεί το τιμόνι της εταιρείας που εκπροσωπεί τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, σε έναν μάνατζερ που δεν είχε κλείσει τα 45 του χρόνια. Εργάζεται με γερμανική ακρίβεια και συνέπεια. Εκτόξευσε όλους τους δείκτες της εταιρείας. Το 2018 οδήγησε τη μάρκα στη δεύτερη θέση της κατάταξης των πωλήσεων. Οι πωλήσεις άγγιξαν τις 9.025 μονάδες, η αυξητική τάση έφτασε το 32,1%, καταγράφοντας μια εκπληκτική επίδοση! Είναι εργασιομανής, πιστός οπαδός της ομαδικής εργασίας, λατρεύει το αυτοκίνητο, τη γυμναστική και ανάμεσα στα ατελείωτα ταξίδια βρίσκει χρόνο για τα τρία παιδιά του. Εκπροσωπεί τη νέα γενιά των στελεχών που έχουν υψηλούς στόχους και αναζητούν ευκαιρίες για να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους. Ο Θανάσης Κονιστής παραμένει σεμνός και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

 – Πόσο δύσκολο είναι σε ένα νέο σε ηλικία στέλεχος να διακριθεί στον πιο ανταγωνιστικό κλάδο;

Η μικρότερη ηλικία σε βοηθά να αντιληφθείς πιο γρήγορα τις προκλήσεις και να πάρεις άμεσα καθοριστικές αποφάσεις. Δεν αντιμετώπισα μεγάλες δυσκολίες, γιατί έχω την τύχη να υποστηρίζω την εργασία μου με μια ομάδα νέων συνάδελφων που δίνουν την ψυχή τους για τη μάρκα.

– Σε βοήθησαν η αντοχή και η υπομονή σου στα εξαντλητικά προγράμματα της εργασίας που πρέπει να ακολουθήσεις;

Είναι σημαντικό να έχεις μεγάλη αντοχή και να βρίσκεσαι σε καλή φυσική κατάσταση, γιατί τα ωράρια είναι εξαντλητικά. Οι απαιτήσεις στην εργασία δεν σταματούν ούτε τα Σαββατοκύριακα. Ομως, όταν έρθουν τα καλά αποτελέσματα, ξεχνάς την κόπωση.

– Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι στη δουλειά σου;

Να εργάζεσαι σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, στο οποίο δεν είναι άμεσα διακριτές οι εξελίξεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ο πιο δύσκολος τομέας της εμπορικής δραστηριότητας.

– Ποια ήταν η τελευταία πίκρα που ένιωσες στη δουλειά σου;

Δεν θυμάμαι κάτι που να μου δημιούργησε αρνητικό συναίσθημα. Δυσκολίες υπάρχουν κάθε ημέρα από πολλούς παράγοντες και κυρίως από τη στάση της πολιτείας για το αυτοκίνητο.

– Σκέφθηκες κάποια στιγμή να τα παρατήσεις;

Ποτέ δεν σκέφθηκα να τα παρατήσω. Η δουλειά μου έχει πολλές προκλήσεις και δεν μου ταιριάζει η φυγή από το πρόβλημα.

– Με ποια κριτήρια επιλέγεις τους στενούς σου συνεργάτες;

Εκτός από τα προφανή χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένα νέο στέλεχος, δίνω μεγάλη σημασία στην προσήλωση στον στόχο και στην αφοσίωση.

– Γιατί η VW δεν είναι πρώτη στις πωλήσεις στην ελληνική αγορά;

Η πρωτιά δεν είναι αυτοσκοπός για την εταιρεία μας. Ο στόχος μας είναι να έχουμε άριστη σχέση με τον πελάτη και το εργοστάσιο. Από αυτή την τακτική κερδίζουμε περισσότερα και νιώθουμε πιο ασφαλείς για το μέλλον.

– Πώς αντιμετωπίζεις την αυτόνομη οδήγηση;

Είναι η πιο μεγάλη αλλαγή στην αυτοκίνηση. Αυτή η τεχνολογία φέρνει δομικές αλλαγές στη σχέση μας με το αυτοκίνητο. Η VW παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και σε αυτόν τον τομέα.

– Θα έβαζες τα παιδιά σου μέσα σε ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό; 

Οπως τόσοι οικογενειάρχες ταξίδεψαν με τα παιδιά τους όταν ξεκίνησε η εμπορική αεροπορία, έτσι και εγώ θα έβαζα τα παιδιά μου σε ένα εξελιγμένο όχημα της VW με αυτόνομη οδήγηση.

– Τι σε προβληματίζει στην εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα;

Η έλλειψη ενός πλαισίου για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, το δίκτυο φόρτισης, η ενημέρωση των οδηγών. Η ηλεκτροκίνηση έρχεται πολύ γρήγορα και στη χώρα μας. Στο τέλος της χρονιάς ξεκινά η εμπορική καριέρα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου VW Neon.

Πηγή: real.gr

Σχόλια
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More