Πώς και πού θα πληρώνετε τους λογαριασμούς ρεύματος και φυσικού αερίου

Περιοριστικά μέτρα για τις συναλλαγές με τους πελάτες τους, που απαιτούν φυσική παρουσία, έχουν λάβει οι μεγάλες ενεργειακές εταιρείες και κυρίως οι δημόσιες, οι οποίες εξυπηρετούν από δεκάδες χιλιάδες έως και εκατομμύρια καταναλωτών.

Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη ΔΕΗ, με τους περίπου 6,5 εκατομμύρια πελάτες τους και με τη συντριπτική τους πλειοψηφία να έχει συνηθίσει επί χρόνια την επίσκεψη στα σημεία πώλησης και την πληρωμή των λογαριασμών στα ταμεία της επιχείρησης.

Έτσι, η δημόσια εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα 112 καταστήματά της θα παραμείνουν ανοικτά μόνο για την πληρωμή των λογαριασμών ρεύματος και με ελεγχόμενη προσέλευση των πελατών. Μάλιστα σε αυτά θα εισέρχονται πέντε άτομα κάθε φορά, ενώ τα στοιχεία τους θα καταγράφονται, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ιχνηλάτησης σε περίπτωση κρούσματος.

Παράλληλα η δημόσια εταιρεία συνιστά στους πελάτες να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο https://www.dei.gr/contact και να προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, στον σύνδεσμο https://www.dei.gr/epayment.

Με ραντεβού ο ΔΕΔΔΗΕ

Ειδικά μέτρα έλαβε και ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ο οποίος έχει υπό την κυριότητά του 7,4 εκατομμύρια παροχές, τη μέση και τη χαμηλή τάση.

Καλεί τους πελάτες να απευθύνονται στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 211 1900 500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους, που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας. (www.deddie.gr)

Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη -όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή και υπογραφή-, ο Διαχειριστής παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (Σημεία Εξυπηρέτησης).

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία, μόνο εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.

Οι εταιρείες διανομής αερίου

Η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας (ΕΔΑ ΘΕΣΣ) συστήνει στους πολίτες να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης και να εξυπηρετούνται μέσω των παρακάτω εναλλακτικών επιλογών:

· Στην ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

· Ειδικά για Ευπαθείς ομάδες οι οποίες εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση req@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

· Στο www.edathess.gr για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών

· Τηλεφωνικά στο 11150 ή στο 2310 584444 για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302 που λειτουργεί σε αδιάλειπτη εικοσιτετράωρη βάση.

Από τη μεριά της και η Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής κάνει γνωστό ότι το κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών, μηχανικών και συνεργατών ανέστειλε τη λειτουργία του και όλες οι υποθέσεις θα διεκπεραιώνονται μέσω ηλεκτρονικής ή έντυπης αλληλογραφίας. Αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα της ΕΔΑ Αττικής (edaattikis.gr)

Η έντυπη αλληλογραφία παραδίδεται στην είσοδο των Κεντρικών Γραφείων της Εταιρείας στη Λυκόβρυση, Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου 11 & Σερρών, ΤΚ 141 23.

Η ΕΔΑ Αττικής πραγματοποίησε και τις τελευταίες προγραμματισμένες ενεργοποιήσεις, ενώ, όπως αναφέρει θα επανεξετασθεί και η δυνατότητα των επανασυνδέσεων, σε επικοινωνία πάντα με τους πελάτες.

Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας

Η πρώην Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής, η «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», με 400.000 νοικοκυριά και περισσότερες από 9.000 επιχειρήσεις, ανέστειλε τη λειτουργία των καταστημάτων της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα.

Οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με τους ακόλουθους τρόπους:

1) Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης 181133

2) Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και My Account (ενημέρωσης κι εξόφλησης λογαριασμών κατανάλωσης) στο site www.fysikoaerioellados.gr

3) E-mail: customerservice@fysikoaerioellados.gr

4) Το κανάλι εξυπηρέτησης στο Facebook

5) Υπηρεσία Chat

Η ZeniΘ

Η πρώην Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας, η ΖeniΘ, προτρέπει τους περισσότερους από 350.000 πελάτες της να χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές πλατφόρμες της για την εύκολη και άμεση εξυπηρέτησή τους εξ αποστάσεως, με την επίσκεψη στην ιστοσελίδα zenith.gr ή καλώντας στο 18321. Υπάρχει η δυνατότητα για την online εξόφληση λογαριασμών μέσω της σελίδας ή με τη χρήση της online υπηρεσίας My Zeniθ.

Οι ανεξάρτητοι προμηθευτές ρεύματος και φυσικού αερίου

Με την απασχόληση του αναγκαίου προσωπικού τους στα καταστήματα συνεχίζουν τη λειτουργία τους και οι ανεξάρτητοι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγείας.

Οι πελάτες των μεγάλων εταιρειών Protergia, Ήρων, Elpedison, Watt & Volt ούτως ή άλλως χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής των λογαριασμών τους και με αυτούς συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

Για τη χρήση των ψηφιακών τρόπων πληρωμής προτρέπει τους πελάτες της και η Volton.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More