Επιλέξτε αεριοκίνηση για οικονομία και ποιότητα

Το φυσικό αέριο έχει αναδειχθεί σε μία από τις καλύτερες επιλογές για την κίνηση του αυτοκινήτου, και αυτό διότι ο οδηγός πετυχαίνει σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο, ως καύσιμο είναι φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και έχει υψηλότερο αριθμό οκτανίων από τη βενζίνη (130 έναντι 90) – για να αναφέρουμε τα κυριότερα χαρακτηριστικά του.

Τι επιλογές υπάρχουν

Όσοι ενδιαφέρονται, λοιπόν, να στραφούν στο φυσικό αέριο κίνησης έχουν δύο επιλογές: είτε να αποκτήσουν ένα από τα εργοστασιακά οχήματα, που θα παρέχει τη δυνατότητα κατανάλωσης φυσικού αερίου (CNG) αλλά και συμβατικού καυσίμου, ή να μετατρέψουν αυτό που έχουν σε διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο).

Τα εργοστασιακά

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει ήδη στροφή στην αεριοκίνηση, παρουσιάζοντας νέο στόλο αυτοκινήτων. Μάλιστα, είναι πολλές εκείνες που παρουσιάζουν μοντέλα διπλού καυσίμου (CNG και βενζίνης), τόσο επιβατικά, όσο και επαγγελματικά. Ήδη η SCODA παρουσίασε το OCTAVIA και το CITY GO, η SEAT τα LEON και ARONA, η FIAT τα PANDA και FIORINO και η VW τα ECO UP και POLO, δηλαδή αυτοκίνητα που απευθύνονται σε ευρύ κοινό και με πολλές πωλήσεις.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών της αγοράς, τα οχήματα διπλού καυσίμου είναι το μέλλον της αυτοκίνησης καθώς επιτρέπουν σημαντική αυτονομία και εκτός δικτύου πρατηρίων φυσικού αερίου, αφού διαθέτουν και ντεπόζιτο βενζίνης, ενώ η μεγάλη γκάμα των αυτοκινήτων προσφέρει πολλές επιλογές ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες των οδηγών.

Η μετατροπή

Όσον αφορά τη μετατροπή του δικού μας αυτοκινήτου σε διπλού καυσίμου, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και ασφαλή απ’ ό,τι μπορεί να φανταζόμαστε.

Αν ενδιαφέρεστε, λοιπόν, πρώτον ανατρέξτε στο fisikon.gr και βρείτε τα πιστοποιημένα συνεργεία που υπάρχουν για να κάνουν τη μετατροπή του αυτοκινήτου. Δεύτερον, όπως θα σας εξηγήσουν οι μηχανικοί, οι κινητήρες βενζίνης μπορούν να μετατραπούν σε bi-fuel με μια απλή μετατροπή. Έτσι, όταν καταναλωθεί το αέριο, το αυτοκίνητο να αρχίσει να “καίει” βενζίνη. Τρίτον, αν έχει πετρελαιοκίνητο, υπάρχει η δυνατότητα dual-fuel, δηλαδή μικτής καύσης, με το αέριο και το πετρέλαιο να καταναλώνονται συγχρόνως.

Επέκταση των υποδομών

Ήδη υπάρχουν 8 πρατήρια Fisikon εντός Αττικής σε Κηφισιά, Άνω Λιόσια, Νέα Φιλαδέλφεια, Ασπρόπυργο, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Ανθούσα, Ηλιούπολη και Κορωπί. Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν πρατήρια σε Νέα Μαγνησία, Πυλαία και ακόμα ένα πρατήριο υπό κατασκευή. Στην υπόλοιπη Ελλάδα πρατήρια Fisikon υπάρχουν σε Ιωάννινα, Βόλο, Λάρισα, Λαμία. Υπό κατασκευή είναι επίσης πρατήρια Fisikon σε Αλεξανδρούπολη, Σέρρες, Ξάνθη, Κοζάνη, Ευαγγελισμό Λαρίσης, Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Ψαθόπυργο, Σχηματάρι και Χαλκίδα.

Άμεσα προτεραιότητα της ΔΕΠΑ είναι η δημιουργία πρατηρίων σε σχεδόν όλη τη χώρα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οδηγών.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More